Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Blixt hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 937717" data-attributes="member: 115724"><p>YN-465 finns med ttl , den köstä en 500ing mer än 462an, men du måste köpa en rättdyr radiosändare för att ttl ska fungera när du kör offshoe. Köra mina helt manuelt, finns ju exponerings mätare som du kan få värden från för att ställa in bilxtarna. Men dom kostar mkt dom oxo, lr ja, 1-3 000.</p><p></p><p>Det går bra å prova sig fram , jag har varken exponerings mätare eller ttl på mina radio sändare. går bra endå.</p><p></p><p>Radio sändaren jag länkade innan har ju ttl och high speed sync (hss), du kommer klara dig sjukt länge med det kittet om du har dom pegnarna, men det blir mkt dyrare än om du kör allt pirat och skippar ttl och hss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 937717, member: 115724"] YN-465 finns med ttl , den köstä en 500ing mer än 462an, men du måste köpa en rättdyr radiosändare för att ttl ska fungera när du kör offshoe. Köra mina helt manuelt, finns ju exponerings mätare som du kan få värden från för att ställa in bilxtarna. Men dom kostar mkt dom oxo, lr ja, 1-3 000. Det går bra å prova sig fram , jag har varken exponerings mätare eller ttl på mina radio sändare. går bra endå. Radio sändaren jag länkade innan har ju ttl och high speed sync (hss), du kommer klara dig sjukt länge med det kittet om du har dom pegnarna, men det blir mkt dyrare än om du kör allt pirat och skippar ttl och hss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Blixt hjälp
Tillbaka
Topp