Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Blizzard Peacemaker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="racerboy" data-source="post: 1059097" data-attributes="member: 9743"><p>Kör på Prorider 105 idag men är ute efter något mer lekfullt. Är Peacemakern för stor kontrast och fixar den min vikt när man laddar på i full fart på skär ner för till exempel lundsrappet eller Götes brant? Har även kollat på Atomic Vantage Alibi, Line Supernatural 108/100, Rocker 2 108/100. Vad tycker ni? </p><p></p><p>Jag är 36 år 180 cm/84 kg ej farträdd duktig åkare som åker mest i Flottsbro, Romme, Svenska fjällen (hoppas få åka till alperna följande vinter). Åker utanför så mycket som möjligt men det blir ju mycket pist. Letar alltid efter något att hoppa på. Det blir mycket åkning med mina åkglada söner också i park, skog och pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="racerboy, post: 1059097, member: 9743"] Kör på Prorider 105 idag men är ute efter något mer lekfullt. Är Peacemakern för stor kontrast och fixar den min vikt när man laddar på i full fart på skär ner för till exempel lundsrappet eller Götes brant? Har även kollat på Atomic Vantage Alibi, Line Supernatural 108/100, Rocker 2 108/100. Vad tycker ni? Jag är 36 år 180 cm/84 kg ej farträdd duktig åkare som åker mest i Flottsbro, Romme, Svenska fjällen (hoppas få åka till alperna följande vinter). Åker utanför så mycket som möjligt men det blir ju mycket pist. Letar alltid efter något att hoppa på. Det blir mycket åkning med mina åkglada söner också i park, skog och pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Blizzard Peacemaker
Tillbaka
Topp