Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Blizzard rustler 10 vs Nordica enforcer 104 free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pAcmAn1" data-source="post: 1265110" data-attributes="member: 80820"><p>Har åkt på båda. Tycker att båda är roliga.</p><p>Rustlern är mer lekfull enligt mitt tycke då den inte har metall hela vägen. Free är tyngre också men plöjer genom skit bättre.</p><p></p><p>Men ska du ha ett par skidor till för att kunna tura så kan jag starkt rekommendera Nordica Free 104 Unlimited som är utan så mycket metall och lättare (1700g/skida om jag minns rätt). Har testköra den ett antal gånger och den var riktigt rolig och plöjde på bra i skitsnö också. Vet dock inte hur den är på is. </p><p></p><p>Sedan har ju Blizzard släppt en motsvarande skida som heter Hustle 10 som är en lite lättare variant än R10. Har dock inte provat den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pAcmAn1, post: 1265110, member: 80820"] Har åkt på båda. Tycker att båda är roliga. Rustlern är mer lekfull enligt mitt tycke då den inte har metall hela vägen. Free är tyngre också men plöjer genom skit bättre. Men ska du ha ett par skidor till för att kunna tura så kan jag starkt rekommendera Nordica Free 104 Unlimited som är utan så mycket metall och lättare (1700g/skida om jag minns rätt). Har testköra den ett antal gånger och den var riktigt rolig och plöjde på bra i skitsnö också. Vet dock inte hur den är på is. Sedan har ju Blizzard släppt en motsvarande skida som heter Hustle 10 som är en lite lättare variant än R10. Har dock inte provat den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Blizzard rustler 10 vs Nordica enforcer 104 free
Tillbaka
Topp