Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Blizzard Rustler 11 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1086448" data-attributes="member: 33485"><p>Åkt den senaste veckan på den i 188. Den trevligaste skidan jag har testat på många år. Jag skulle inte kalla den för charger men den är mycket kompetent i stök och fart. Det går fint att landa baklänges med den i lössnö men jag skulle definitivt inte skaffa en för syftet. Bra drag i pist och ger bra retur om man jobbar igenom den ordentligt (förvånansvärt snabb i portar). Går att kasta butters med. Extremt komplett skida, skidan jag har saknat. </p><p></p><p>En ösigare skutt och lekskida, eller en väldigt lekfull össkida, beroende på hur man ser på det. Helt enkelt en fullträff från Blizzard i min bok. Större åkare kanske skulle vilja ha den längre eller styvare, beroende på tilltänkt användningsområde.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1086448, member: 33485"] Åkt den senaste veckan på den i 188. Den trevligaste skidan jag har testat på många år. Jag skulle inte kalla den för charger men den är mycket kompetent i stök och fart. Det går fint att landa baklänges med den i lössnö men jag skulle definitivt inte skaffa en för syftet. Bra drag i pist och ger bra retur om man jobbar igenom den ordentligt (förvånansvärt snabb i portar). Går att kasta butters med. Extremt komplett skida, skidan jag har saknat. En ösigare skutt och lekskida, eller en väldigt lekfull össkida, beroende på hur man ser på det. Helt enkelt en fullträff från Blizzard i min bok. Större åkare kanske skulle vilja ha den längre eller styvare, beroende på tilltänkt användningsområde. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Blizzard Rustler 11 17/18
Tillbaka
Topp