Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Blizzard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kurre" data-source="post: 13256" data-attributes="member: 15862"><p>Vet ej ngt om Scott. Åkte i och för sig på ett par Scott i dec, vet ej </p><p>vilken modell, men de var ingé vidare. Hyrskidor med stålkanter </p><p>slöare än Lars-Tommys anfallsstrategier. Inte skidornas fel men </p><p>det påverkar känslan.</p><p>Om man skall välja mellan Blizzards Freeride modeller, skall man </p><p>välja FR 22, 20 el 18? FR 18 har i och för sig Twin tip vilket kanske </p><p>kan vara bra att ha om man gillar att åka baklänges vilket jag ej </p><p>har gjort så mycket sedan min kortvariga skidbalett karriär.</p><p></p><p>/Kurre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kurre, post: 13256, member: 15862"] Vet ej ngt om Scott. Åkte i och för sig på ett par Scott i dec, vet ej vilken modell, men de var ingé vidare. Hyrskidor med stålkanter slöare än Lars-Tommys anfallsstrategier. Inte skidornas fel men det påverkar känslan. Om man skall välja mellan Blizzards Freeride modeller, skall man välja FR 22, 20 el 18? FR 18 har i och för sig Twin tip vilket kanske kan vara bra att ha om man gillar att åka baklänges vilket jag ej har gjort så mycket sedan min kortvariga skidbalett karriär. /Kurre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Blizzard?
Tillbaka
Topp