Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue tomato problem?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 913630" data-attributes="member: 45951"><p>Jag tycker det där verkar en smula lattjo. Dels därför att affären blir inte lidande för fem öre om ditt kort är snott. Och inte du heller för den delen (förutsatt att du anmält det stulet). Det är väl kreditkorts -företaget som ligger ut med risken där?</p><p></p><p>Att man skulle skicka in legimitation känns också rätt skumt. Är inte de flesta korten verifierade och kontrollerade som det är diag? </p><p></p><p>Om sedan andra personer som har beställt inte råkat ut för samma behandling och den epost-adressen som skickat detta till dej skiljer sig från den listad på deras hemsida? Då skulle jag nog rynka på näsan, förmodligen skulle jag också höja ett eller två långfingrar. </p><p></p><p>Maila den "riktiga" epost adressen, bifoga och fråga vad det är frågan om till att börja med? </p><p></p><p>Jag skulle dock ändå vara skeptisk till att maila runt bilder på mitt id och kreditkort. I vilka andra syften skulle någon kunna använda dessa bilder för att utge sej för att vara du? Lite så skulle jag tänka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 913630, member: 45951"] Jag tycker det där verkar en smula lattjo. Dels därför att affären blir inte lidande för fem öre om ditt kort är snott. Och inte du heller för den delen (förutsatt att du anmält det stulet). Det är väl kreditkorts -företaget som ligger ut med risken där? Att man skulle skicka in legimitation känns också rätt skumt. Är inte de flesta korten verifierade och kontrollerade som det är diag? Om sedan andra personer som har beställt inte råkat ut för samma behandling och den epost-adressen som skickat detta till dej skiljer sig från den listad på deras hemsida? Då skulle jag nog rynka på näsan, förmodligen skulle jag också höja ett eller två långfingrar. Maila den "riktiga" epost adressen, bifoga och fråga vad det är frågan om till att börja med? Jag skulle dock ändå vara skeptisk till att maila runt bilder på mitt id och kreditkort. I vilka andra syften skulle någon kunna använda dessa bilder för att utge sej för att vara du? Lite så skulle jag tänka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue tomato problem?
Tillbaka
Topp