Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kelso" data-source="post: 490474"><p>Får dom det, det visste jag inte. Men i mitt fall har jag ju inte reserverat ordern i flera veckor, utan jag har bestämt mig för att köpa brädan och dom har ju även frågat hur jag ville betala, inte när eller om jag vill. Sedan att jag svarade runt en timme efter hans första mail om att jag ville betala vid ankomst och för att få ett svar att den nu är såld (kunde inte svara direkt eller se mailet direkt då jag var på jobbet).</p><p></p><p>Om dom inte vet vad goodwill är så får dom likadant bemötande tillbaka.. Vet ni några sjyssta Snow & Surf forum med mycket folk på? </p><p></p><p>Väntar iaf på svar från killen så får vi se hur det blir.. Återkommer!</p><p></p><p></p><p>/kelso</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kelso, post: 490474"] Får dom det, det visste jag inte. Men i mitt fall har jag ju inte reserverat ordern i flera veckor, utan jag har bestämt mig för att köpa brädan och dom har ju även frågat hur jag ville betala, inte när eller om jag vill. Sedan att jag svarade runt en timme efter hans första mail om att jag ville betala vid ankomst och för att få ett svar att den nu är såld (kunde inte svara direkt eller se mailet direkt då jag var på jobbet). Om dom inte vet vad goodwill är så får dom likadant bemötande tillbaka.. Vet ni några sjyssta Snow & Surf forum med mycket folk på? Väntar iaf på svar från killen så får vi se hur det blir.. Återkommer! /kelso [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Tillbaka
Topp