Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 490625" data-attributes="member: 35021"><p>riktigt jävla dåligt av dom.. får mig o tänka på när jag skulle beställa ett par stavar från stadium via nätet. inte riktigt samma situation, men jag hade valt stavarna jag skulle ha, lagt dom i "kundkorgen" och fyllt i mina uppgifter o.s.v. och kommit till själva betalningssidan. sen i sista sekund tänkte jag att jag skulle kolla på lite andra sidor först för att se om dom fanns billigare någon annanstans (vilket jag tvivlade på eftersom det var 20% rabatt på stadium), så jag klickade inte ner sidan, utan lät den vara öppen under tiden. sen när jag går tillbaka till stadiums sida och klickar på det slutförande "beställ" så loggas jag ut från sidan.. när jag försöker logga in direkt efter så funkar inte det, utan jag försöker typ tio gånger och till sist kommer jag in. jag går in på sidan igen och gör om allting, men när jag kommer till att ska beställa stavarna så ser jag att det nu är ordinarie pris på dom. tänker "vad fan är det nu då?" tittar då på klockan och ser att den precis slagit över 00.00 (midnatt) och då gäller självklart inte rabatten längre. den gällde bara datumet dagen innan, vilket var för bara fem minuter sedan när jag skulle beställa första gången. kändes LITE surt o missa rabatten med FEM minuter o få betala fullpris istället.. + jävligt dåligt av stadium att jag inte kunde logga in direkt efter att jag loggats ut. då hade jag iaf fått mina 20%... fan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 490625, member: 35021"] riktigt jävla dåligt av dom.. får mig o tänka på när jag skulle beställa ett par stavar från stadium via nätet. inte riktigt samma situation, men jag hade valt stavarna jag skulle ha, lagt dom i "kundkorgen" och fyllt i mina uppgifter o.s.v. och kommit till själva betalningssidan. sen i sista sekund tänkte jag att jag skulle kolla på lite andra sidor först för att se om dom fanns billigare någon annanstans (vilket jag tvivlade på eftersom det var 20% rabatt på stadium), så jag klickade inte ner sidan, utan lät den vara öppen under tiden. sen när jag går tillbaka till stadiums sida och klickar på det slutförande "beställ" så loggas jag ut från sidan.. när jag försöker logga in direkt efter så funkar inte det, utan jag försöker typ tio gånger och till sist kommer jag in. jag går in på sidan igen och gör om allting, men när jag kommer till att ska beställa stavarna så ser jag att det nu är ordinarie pris på dom. tänker "vad fan är det nu då?" tittar då på klockan och ser att den precis slagit över 00.00 (midnatt) och då gäller självklart inte rabatten längre. den gällde bara datumet dagen innan, vilket var för bara fem minuter sedan när jag skulle beställa första gången. kändes LITE surt o missa rabatten med FEM minuter o få betala fullpris istället.. + jävligt dåligt av stadium att jag inte kunde logga in direkt efter att jag loggats ut. då hade jag iaf fått mina 20%... fan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Tillbaka
Topp