Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kelso" data-source="post: 490719"><p>10% får jag på en ny bräda, tycker ni att det är acceptabelt? Blir ca 450kr billigare för en Evil Twin.. Ska jag begära 20% rabatt som "nleek" här på forumet fick av boardstore?</p><p></p><p>Han från Blue-Tomato började förövrigt redovisa hur pass stora dem är och att dem finns på tre olika ställen etc. Jag vet att misstag kan göras, men att dem inte har bättre koll på ordrar visar ju inte direkt att dem är så professionella.. </p><p></p><p>Det känns som att jag hellre betalar fullpris hos någon annan än att betala 450kr mindre hos Blue-Tomato...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kelso, post: 490719"] 10% får jag på en ny bräda, tycker ni att det är acceptabelt? Blir ca 450kr billigare för en Evil Twin.. Ska jag begära 20% rabatt som "nleek" här på forumet fick av boardstore? Han från Blue-Tomato började förövrigt redovisa hur pass stora dem är och att dem finns på tre olika ställen etc. Jag vet att misstag kan göras, men att dem inte har bättre koll på ordrar visar ju inte direkt att dem är så professionella.. Det känns som att jag hellre betalar fullpris hos någon annan än att betala 450kr mindre hos Blue-Tomato... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Tillbaka
Topp