Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kelso" data-source="post: 490795"><p>Har jag sagt någonstans att misstag INTE kan göras? Kanske har varit för otydlig med det. Nu var det ju närmare ett helt dygn sedan jag gjorde beställningen av varan än ett par timmar som ni kanske trodde. Men visst, jag ska väl inte klaga utan jag ska bara se glad ut och beställa en ny för 1200kr extra, ingen fara den summan är väl inget. Men många bäckar små... </p><p></p><p>Jag vet inte hur orderhanteringen hos dom går till, men tycker man inte att när varan är klar för leverans, så borde det stå på paketet att den är beställd och klar för lev. så ingen annan kan beställa just den som står där.</p><p></p><p>Dessutom, så visste ju den andre killen att jag hade beställt varan. Han visste att den var klar för leverans förutom att betalningen inte gick som den skulle. Han frågade ju då hur jag ville betala och jag svarade att jag ville betala när den kom fram. Har skrivit det här i tråden redan men jag gjorde det igen för att förtydliga det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kelso, post: 490795"] Har jag sagt någonstans att misstag INTE kan göras? Kanske har varit för otydlig med det. Nu var det ju närmare ett helt dygn sedan jag gjorde beställningen av varan än ett par timmar som ni kanske trodde. Men visst, jag ska väl inte klaga utan jag ska bara se glad ut och beställa en ny för 1200kr extra, ingen fara den summan är väl inget. Men många bäckar små... Jag vet inte hur orderhanteringen hos dom går till, men tycker man inte att när varan är klar för leverans, så borde det stå på paketet att den är beställd och klar för lev. så ingen annan kan beställa just den som står där. Dessutom, så visste ju den andre killen att jag hade beställt varan. Han visste att den var klar för leverans förutom att betalningen inte gick som den skulle. Han frågade ju då hur jag ville betala och jag svarade att jag ville betala när den kom fram. Har skrivit det här i tråden redan men jag gjorde det igen för att förtydliga det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Blue-Tomato verkar inte vara så proffsiga...
Tillbaka
Topp