Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bluehouse skis nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 455673" data-attributes="member: 35991"><p>Särskilt quiver varianten där man får 3 skidor för 900 USD, synd bara att jag inte behöver ett par MR med 93mm i midjan och har ju redan ett par Goodha 191 som iof skulle kunna ersättas av ett par District med en Duke... </p><p>Måste komma på nått sätt att undvika tull!</p><p></p><p>Läste om The Maven, nån som skidat en prototyp... Påstod att den var stor och tung och tydligen skulle vara snäppet styvare än ett par XXL. Hur stor och stark behöver man inte vara för at komma till sin rätt på en sån skida undrar jag då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 455673, member: 35991"] Särskilt quiver varianten där man får 3 skidor för 900 USD, synd bara att jag inte behöver ett par MR med 93mm i midjan och har ju redan ett par Goodha 191 som iof skulle kunna ersättas av ett par District med en Duke... Måste komma på nått sätt att undvika tull! Läste om The Maven, nån som skidat en prototyp... Påstod att den var stor och tung och tydligen skulle vara snäppet styvare än ett par XXL. Hur stor och stark behöver man inte vara för at komma till sin rätt på en sån skida undrar jag då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bluehouse skis nya skidor
Tillbaka
Topp