Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Bluffsida eller har någon handlat? Helly Hansen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="guldFisk" data-source="post: 1274734" data-attributes="member: 185326"><p>Det gjorde jag inte, jag länkade till en sida som jag upplevde som suspekt för att höra om någon hade beställt därifrån eller om det var en bluffsida. Länkade även till en whois-länk för att ta reda på vem som stod på domänen, visade sig vara alibabacloud(.)com</p><p></p><p>Känns lite väl hårt att du reggar ett konto 12h och 10min efter att tråden startats och kommer in och ajjar och bajjar trots att du inte har kunnat se länkarna som togs bort 17:44 igår?</p><p></p><p>Men kollar man på ditt konto och övriga inlägg från dig på forumet så förstår man att du är ett sorgligt troll.</p><p></p><p>Kanske dags att sluta röka på och gå och lägga sig? Har varit en lång natt för dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="guldFisk, post: 1274734, member: 185326"] Det gjorde jag inte, jag länkade till en sida som jag upplevde som suspekt för att höra om någon hade beställt därifrån eller om det var en bluffsida. Länkade även till en whois-länk för att ta reda på vem som stod på domänen, visade sig vara alibabacloud(.)com Känns lite väl hårt att du reggar ett konto 12h och 10min efter att tråden startats och kommer in och ajjar och bajjar trots att du inte har kunnat se länkarna som togs bort 17:44 igår? Men kollar man på ditt konto och övriga inlägg från dig på forumet så förstår man att du är ett sorgligt troll. Kanske dags att sluta röka på och gå och lägga sig? Har varit en lång natt för dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Bluffsida eller har någon handlat? Helly Hansen
Tillbaka
Topp