Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bo i bilen under skidresa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1210472" data-attributes="member: 59831"><p>Jag brukar köra bilen ibland. Men jag har en väldigt bra vintersäck samt bra isolerat liggunderlag. Det funkar hur bra som helst, speciellt om man startar bilen några minuter när man går å lägger sig så man är lite varm när man kryper ner, samt kan sätta på bilen på morgonen när man byter om. Detta om det är svinkallt alltså, är de bara några minus är det ofta lugnt. En bra whiskey när man ska gå å lägga sig, och en kopp kaffe när man vaknar så är man game. </p><p></p><p>Är det bara helger du tänkt åka upp? Annars brukar man ju alltid hitta billigt boende på skistar från söndag till torsdag, runt 200-300 kr natten är inga problem att hitta om man kollar utanför högsäsong vid lov.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1210472, member: 59831"] Jag brukar köra bilen ibland. Men jag har en väldigt bra vintersäck samt bra isolerat liggunderlag. Det funkar hur bra som helst, speciellt om man startar bilen några minuter när man går å lägger sig så man är lite varm när man kryper ner, samt kan sätta på bilen på morgonen när man byter om. Detta om det är svinkallt alltså, är de bara några minus är det ofta lugnt. En bra whiskey när man ska gå å lägga sig, och en kopp kaffe när man vaknar så är man game. Är det bara helger du tänkt åka upp? Annars brukar man ju alltid hitta billigt boende på skistar från söndag till torsdag, runt 200-300 kr natten är inga problem att hitta om man kollar utanför högsäsong vid lov. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bo i bilen under skidresa?
Tillbaka
Topp