Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bo i husbil...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5534" data-attributes="member: 10565"><p>Tja,</p><p></p><p>Skit i husbilen! Jag har spenderat 10 dagar i Stryn i en betydligt bättre husbil än en gammal folkabuss och det SUGER!! </p><p></p><p>* Trångt så in i helvete. </p><p>* Kallt och fuktigt.</p><p>* Blöta kläder.</p><p>* Skitigt.</p><p>* Ingenstans att mecka lagg och brädor.</p><p>* Konstant fökyld.</p><p>* Taskigt käk.</p><p>* Taskig hygien.</p><p>* Ingenstans att vara om det blåser fan.</p><p>* O.S.V</p><p></p><p>Det finns inga plus med att bo i bil. Det du tror att du tjänar i pengar förlorar du i måltider på restaurang (Du tröttnar på det förbannade spritköket). Du är aldrig riktigt fit for fight och åkningen blir där efter. Det är svårt att kuska runt eftersom ingen vill ha ditt åbäke parkerat i närheten.</p><p></p><p>Ska du åka lagg ska du satsa pengar på din komfort annars suger det. Det är min enkla uppfattning baserad på egna erfarenheter.</p><p></p><p>/T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5534, member: 10565"] Tja, Skit i husbilen! Jag har spenderat 10 dagar i Stryn i en betydligt bättre husbil än en gammal folkabuss och det SUGER!! * Trångt så in i helvete. * Kallt och fuktigt. * Blöta kläder. * Skitigt. * Ingenstans att mecka lagg och brädor. * Konstant fökyld. * Taskigt käk. * Taskig hygien. * Ingenstans att vara om det blåser fan. * O.S.V Det finns inga plus med att bo i bil. Det du tror att du tjänar i pengar förlorar du i måltider på restaurang (Du tröttnar på det förbannade spritköket). Du är aldrig riktigt fit for fight och åkningen blir där efter. Det är svårt att kuska runt eftersom ingen vill ha ditt åbäke parkerat i närheten. Ska du åka lagg ska du satsa pengar på din komfort annars suger det. Det är min enkla uppfattning baserad på egna erfarenheter. /T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bo i husbil...
Tillbaka
Topp