Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bo i Österrike säsongen 2005/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scar_Face" data-source="post: 120351" data-attributes="member: 49988"><p>Tjena alla glada!</p><p></p><p>Nu är det så att jag och en polare ska åka till Österrike i vinter, vi åker dit med målet att bo kvar hela säsongen.</p><p>Men vi har varken boende eller jobb... så vi är jätte tacksamma över alla tips och all info vi kan få om både boende och jobb.</p><p>Om det finns andra som vill hänga med så ere bara o skrika till, juh fler desto bättre!</p><p>Skulle vara jättebra om vi kunde få lite hjälp...</p><p></p><p>Vintern 2005/2006 i Österrike!</p><p></p><p>/Arvid Holmgren</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scar_Face, post: 120351, member: 49988"] Tjena alla glada! Nu är det så att jag och en polare ska åka till Österrike i vinter, vi åker dit med målet att bo kvar hela säsongen. Men vi har varken boende eller jobb... så vi är jätte tacksamma över alla tips och all info vi kan få om både boende och jobb. Om det finns andra som vill hänga med så ere bara o skrika till, juh fler desto bättre! Skulle vara jättebra om vi kunde få lite hjälp... Vintern 2005/2006 i Österrike! /Arvid Holmgren [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bo i Österrike säsongen 2005/06
Tillbaka
Topp