Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bo, jobba, öla, bräda Badgastein 08/09!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Filip_Tapper-Moritz" data-source="post: 460419" data-attributes="member: 29364"><p>Supersnösäkert..... nej, där har du väl rätt antar jag. Men shit... för att hitta supersnösäkra områden så får man nog fn tänka sig för vart man ska åka och kanske inte ens ska fundra över Europa eller?? =P </p><p> Annars kan man väl aldrig försöka spå hur snön kommer att bli kommande vinter eller kan du kanske? </p><p> Det kan bli precis hur som, å det kan ske precis när som, å var som ... även Canada har varit snöfattigt you know.... </p><p> Men snön har redan börjat lägga sig för er som inte redan har styr på det.. så vem vet... sätt igång att spå.. hihi </p><p> Brukar bli kanon när man väl ser tillbaka på den gångna säsången i alla fall.. Men låt oss tro på snön... för tidigt att gå runt med tvivel och oro redan... plus än så länge har bg inte svikit mig i alla fall ! belive...... </p><p></p><p>"ett slag för BG"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Filip_Tapper-Moritz, post: 460419, member: 29364"] Supersnösäkert..... nej, där har du väl rätt antar jag. Men shit... för att hitta supersnösäkra områden så får man nog fn tänka sig för vart man ska åka och kanske inte ens ska fundra över Europa eller?? =P Annars kan man väl aldrig försöka spå hur snön kommer att bli kommande vinter eller kan du kanske? Det kan bli precis hur som, å det kan ske precis när som, å var som ... även Canada har varit snöfattigt you know.... Men snön har redan börjat lägga sig för er som inte redan har styr på det.. så vem vet... sätt igång att spå.. hihi Brukar bli kanon när man väl ser tillbaka på den gångna säsången i alla fall.. Men låt oss tro på snön... för tidigt att gå runt med tvivel och oro redan... plus än så länge har bg inte svikit mig i alla fall ! belive...... "ett slag för BG" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bo, jobba, öla, bräda Badgastein 08/09!?
Tillbaka
Topp