Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boa eller Lace? Metallband eller skosnören?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickePuff" data-source="post: 478889" data-attributes="member: 16287"><p>Jag har kört ett par Flow-dojer i många år. Grymt grymma. Framförallt är det väl smidigheten man gillar med Boa. Lätt att lätta på trycket, lätt att dra åt ett varv extra om man inte är nöjd. Jag tillhör skaran som tycker det är trist att knyta skor, hårt, och är djävligt dålig på det på morgonen. Men vanliga snören måste jag ta en omknyt, med Boa slipper jag ;-)</p><p></p><p>Sen gillar jag att man kan skruva åt så hårt att blodet inte letar sig ner till knäna, ibland. </p><p></p><p>Dock har jag haft av 2 vajrar, och det blev ju trist. Åker dock med extravajer i fickan nu för tiden.</p><p></p><p>Har pensionerat mina flowskor, förra säsongen körde jag på ett par 32:or, utan Boa. Dock inte alls lika nöjd med dem, så har införskaffat ett par DC med Boa nu. Hoppas på dem inför kommande säsong. </p><p></p><p>Silverkulan: Bara vajrar, så går de av är du rökt. </p><p></p><p>BCarlsson: Det avvägs ju till viss mån med distanser/fjädrar fram på foten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickePuff, post: 478889, member: 16287"] Jag har kört ett par Flow-dojer i många år. Grymt grymma. Framförallt är det väl smidigheten man gillar med Boa. Lätt att lätta på trycket, lätt att dra åt ett varv extra om man inte är nöjd. Jag tillhör skaran som tycker det är trist att knyta skor, hårt, och är djävligt dålig på det på morgonen. Men vanliga snören måste jag ta en omknyt, med Boa slipper jag ;-) Sen gillar jag att man kan skruva åt så hårt att blodet inte letar sig ner till knäna, ibland. Dock har jag haft av 2 vajrar, och det blev ju trist. Åker dock med extravajer i fickan nu för tiden. Har pensionerat mina flowskor, förra säsongen körde jag på ett par 32:or, utan Boa. Dock inte alls lika nöjd med dem, så har införskaffat ett par DC med Boa nu. Hoppas på dem inför kommande säsong. Silverkulan: Bara vajrar, så går de av är du rökt. BCarlsson: Det avvägs ju till viss mån med distanser/fjädrar fram på foten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boa eller Lace? Metallband eller skosnören?
Tillbaka
Topp