Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boa snörningssystem bra/dåligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iron_Patrik" data-source="post: 246711" data-attributes="member: 35041"><p>Det börjar vara hög tid att köpa nya skor och jag har sett att många (Vans, DC, K2, kanske fler) använder boa systemet.</p><p>Vad tycker ni om det?</p><p>Kan man lita på att det håller?</p><p>Går det att laga själv?</p><p></p><p>Dom skor skor jag är inne på är Vans Encore</p><p><a href="http://www.vanssnow.com/mboot/mencore.html" target="_blank">http://www.vanssnow.com/mboot/mencore.html</a></p><p>Är det någon som har erfarenhet av dom så skriv gärna vad du tycker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iron_Patrik, post: 246711, member: 35041"] Det börjar vara hög tid att köpa nya skor och jag har sett att många (Vans, DC, K2, kanske fler) använder boa systemet. Vad tycker ni om det? Kan man lita på att det håller? Går det att laga själv? Dom skor skor jag är inne på är Vans Encore [URL]http://www.vanssnow.com/mboot/mencore.html[/URL] Är det någon som har erfarenhet av dom så skriv gärna vad du tycker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boa snörningssystem bra/dåligt?
Tillbaka
Topp