Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boande i Val D`isere 17jan. til 17feb.?????
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JEskil" data-source="post: 101909" data-attributes="member: 43626"><p>Tjenare! Vi ar tva glada grabbar som precis fatt tag pa boende i Tignes les Boisses, vars liftsystem hanger ihop med ValdIsese. Har en extra plats i baddsoffa over om du skulle va intresserad. Ar gangavstand till lift och lagenheten ar mysig om an liten. Har i varje fall badrum, kokvra och veranda. Sjalv aker jag skidor och min polare aker telisar. Att det blir lite trangt gor i varje fall att det inte ar sa dyrt, 280€ for perioden verkar rimligt med var hyra. Skicka ett sms pa 073-8283259 om du ar intresserad sa loser vi det! Ha det bra sa lange!</p><p>/Jonas & Jimmy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JEskil, post: 101909, member: 43626"] Tjenare! Vi ar tva glada grabbar som precis fatt tag pa boende i Tignes les Boisses, vars liftsystem hanger ihop med ValdIsese. Har en extra plats i baddsoffa over om du skulle va intresserad. Ar gangavstand till lift och lagenheten ar mysig om an liten. Har i varje fall badrum, kokvra och veranda. Sjalv aker jag skidor och min polare aker telisar. Att det blir lite trangt gor i varje fall att det inte ar sa dyrt, 280€ for perioden verkar rimligt med var hyra. Skicka ett sms pa 073-8283259 om du ar intresserad sa loser vi det! Ha det bra sa lange! /Jonas & Jimmy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boande i Val D`isere 17jan. til 17feb.?????
Tillbaka
Topp