boardstore.se x:

arwid_s

Ny medlem
boardstore.se x:
Jag tyvärr inte rekommendera denna lilla fina webbutik.

Jag beställde ett EVOL World Series paket för 3500:-
Först så fick jag boots som var allt för små, 32" Tariff. (jag hade mätt mina fötter och kommit fram till att jag skulle ha ett par US11). Jag skcikade tillbaka de bootsen som jag knappt kom i. Fick en annan modell, Northwave Freedom, fast samma storlek.

Jag klagade för jag hade sagt, mailat och skrivit på ett papper som jag skickade med skorna att jag skulle ha US12, men fick alltså US11. Då hade de slut på den modellen och de var justa och gick med på att skicka ett par Nortwave Solo (lite dyrare) istället. Det gjorde de MEN två storlekar större, US13. Ska man skratta eller gråta?

Nu har jag mailat dem och klagat igen.
Det var sista gången jag handlade där!

boardstore.se x:
jag håller med dig ... beställde ett Evol paket däifrån själv i början av säsongen ...efter en massa j*vla strul struntade jag i det å gick ner på stan å spenderade mina pengar där istället .. en aledning till detta var att de säger att dom slänger in bättre grejor hit å dit .. men jag tror att i själva verket så hadde de en massa strul med leverantörer osv ... kort sagt ..de håller inte riktigt vad dom lovar ... men å andra sidan måste man ju ge alla en chans till ..fast de e kansketveksamt omjag kommer att handla av dom.

ha de

/Swedda

boardstore.se x:
Fick mail ifrån dem igår och de skyller på grossisten som paketerar varorna... Han hade ju skickat iväg en ordersedel dit där det tydigt och klart står US12 men, med med hans ord:
"något pucko" har paketerat fel...
Men man vet ju aldrig... det är ju lätt att skylla från sig.

boardstore.se x:
Ni har rätt, så rätt..sitter här hemma med ett Evol paket ja beställde i höstas. är oerhört besviken, men då främst på bindningarna som bara har krånglat ända sen ja börja köra me dom.. usch o fy för att dom tar in såna varor o sen säljer dom till oss stackars konsumenter. leveranstiden höll dom ju inte heller för den delen...
aldrig mer boardstore för min del!

boardstore.se x:
Kan bara hålla med. Man får fel färg, fel storlek, fel produkt och det tar minst två månader för dem att överhuvudtaget fatta att de har gjort fel. Jag har gjort min första och sista affär med dem. Numera köper jag direkt i butik. Hur mycket garantier dom än har så är det bara att glömma det där med postorder, det funkar inte.

///Klas

boardstore.se x:
Det jag har beställt där ifrån har funkat bra tog drygt en vecka att få grejerna och inget har pajjat. För övrigt så är inte snowboardsko köp över nätet nått att rekommendera. Det måste man prova innan man köper likaså bindningar.

Ha det gott

boardstore.se x:
hade tänkt och beställa en longboard därifrån men vågar man det nu när man har hört så dåliga rykten om boardstore.se va tycker ni

/josef

Tillbaka
Topp