Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bob
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hasse_p" data-source="post: 100858" data-attributes="member: 57083"><p>nja sevtas behövar man kanske inte man kan nog ha ramen orkinal. sen kan du ta o skära bort mönstret på ovansitan av skitspätsarna bak o värma mae varmluft så kan du böja upp dom går ganska enkelt med en varmlufts pistol( om du böjer upp dom så kan snowracern tappa ganska mycket av kontrollen men det går) så du kan åka baklänges. sen ett bmx styre kan man sätta dit o som sakt tar man bort spärren.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ps:kan man inte fixa en snowracer fristyle tävling nån gång vore kul</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hasse_p, post: 100858, member: 57083"] nja sevtas behövar man kanske inte man kan nog ha ramen orkinal. sen kan du ta o skära bort mönstret på ovansitan av skitspätsarna bak o värma mae varmluft så kan du böja upp dom går ganska enkelt med en varmlufts pistol( om du böjer upp dom så kan snowracern tappa ganska mycket av kontrollen men det går) så du kan åka baklänges. sen ett bmx styre kan man sätta dit o som sakt tar man bort spärren. ps:kan man inte fixa en snowracer fristyle tävling nån gång vore kul [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bob
Tillbaka
Topp