Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Böcker och filmer om laviner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 559990" data-attributes="member: 47499"><p>Tänkte försöka få lite tips om litteratur och filmer om just laviner och om hur man undviker dessa. Jag motar gärna tips om facklitteratur och informations filmer om laviner, självklart så får man den bästa kunskapen genom kurser men det kan väl aldrig skada att läsa på inom området. Har införskaffat filmen The fine line och den verkar ju informativ och bra, ska ta mig en titt på den imorgon.</p><p></p><p>Ändrade rubriken till något mer passande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 559990, member: 47499"] Tänkte försöka få lite tips om litteratur och filmer om just laviner och om hur man undviker dessa. Jag motar gärna tips om facklitteratur och informations filmer om laviner, självklart så får man den bästa kunskapen genom kurser men det kan väl aldrig skada att läsa på inom området. Har införskaffat filmen The fine line och den verkar ju informativ och bra, ska ta mig en titt på den imorgon. Ändrade rubriken till något mer passande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Böcker och filmer om laviner?
Tillbaka
Topp