Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boeende i Oslo finnes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="makafone" data-source="post: 568140" data-attributes="member: 42714"><p>Hej vi har styrt en lägenhet mitt i centrala Oslo och behöver lite folk att fylla ut den med!</p><p></p><p>Vi är just nu 3 killar och en dam som skall flytta in i morgon.</p><p></p><p>Hyran ligger på ca, 3000:- NOK och uppsägningstiden är 1 månad.</p><p></p><p>Sjukt bra deal om ni som vi, vill dra i hopp lite deg innan snön kommer!</p><p></p><p>Lägenheten ligger 10min i från Cuba-parken där dom brukar slänga upp lite rails så fort den första snön kommer!</p><p></p><p>Hola at me för mer info! 0047-47443988 el: 0046768-841434</p><p></p><p>/ Christofer</p><p></p><p></p><p>Ps: Jag vet att den skall ligga i köp och sälj. Men var tvungen att få upp lite ögon då läget är kritiskt! Ni förstår säkert!</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="makafone, post: 568140, member: 42714"] Hej vi har styrt en lägenhet mitt i centrala Oslo och behöver lite folk att fylla ut den med! Vi är just nu 3 killar och en dam som skall flytta in i morgon. Hyran ligger på ca, 3000:- NOK och uppsägningstiden är 1 månad. Sjukt bra deal om ni som vi, vill dra i hopp lite deg innan snön kommer! Lägenheten ligger 10min i från Cuba-parken där dom brukar slänga upp lite rails så fort den första snön kommer! Hola at me för mer info! 0047-47443988 el: 0046768-841434 / Christofer Ps: Jag vet att den skall ligga i köp och sälj. Men var tvungen att få upp lite ögon då läget är kritiskt! Ni förstår säkert! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boeende i Oslo finnes!
Tillbaka
Topp