Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KAIDHETA" data-source="post: 1062765" data-attributes="member: 147298"><p>Hej!</p><p>Jag tänkte dra ner till alperna strax efter årsskiftet för att åka skidor några månader. Söker därför boende i någon ort (vart spelar mindre roll bara där finns bra skidåkning!). Är det någon som har en extra sängplats man skulle kunna hyra in sig på? eller finns det intresse att gå ihop några stycken och hyra en lägenhet?</p><p>Kan tillägga att jag är 19 år och åker ner för puder snarare än fest (även om lite etanol då och då inte skadar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> )</p><p>Skicka gärna ett pm här eller via facebook om ledig plats finnes!</p><p>/Henning</p><p></p><p><a href="https://www.facebook.com/henning.tansjo" target="_blank">https://www.facebook.com/henning.tansjo</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KAIDHETA, post: 1062765, member: 147298"] Hej! Jag tänkte dra ner till alperna strax efter årsskiftet för att åka skidor några månader. Söker därför boende i någon ort (vart spelar mindre roll bara där finns bra skidåkning!). Är det någon som har en extra sängplats man skulle kunna hyra in sig på? eller finns det intresse att gå ihop några stycken och hyra en lägenhet? Kan tillägga att jag är 19 år och åker ner för puder snarare än fest (även om lite etanol då och då inte skadar :) ) Skicka gärna ett pm här eller via facebook om ledig plats finnes! /Henning [URL]https://www.facebook.com/henning.tansjo[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende 15/16
Tillbaka
Topp