Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende å Beordrad övertid i T-heim?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JETI" data-source="post: 167211" data-attributes="member: 63558"><p>Hej vi är 2 trevliga killar på 22 år från Sundsvall och Östersund som tänkte flytta till Trondheim för att jobba. </p><p></p><p>Vi har jobb fr.o.m 1 juni (minst 2 månader framöver), vi tränger vi boende under perioden 1 jun-15jun samt från aug/sep fram till jul. </p><p></p><p>Alla tips på bra och billiga lägenheter så väll som inneboenden är av intresse. </p><p></p><p>Eftersom vi är där för att i första hand dra in pengar och inte känner så mycke folk där ännu så har vi inget imot att jobba helger å nätter för att dra pengar ännu snabbare så känner ni till sånna jobb där man får jobba mycke med bra OB eller övertids tillägg let us know?!</p><p></p><p>Surfa lungt å se upp för hajarna;P -Robert och Frank</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JETI, post: 167211, member: 63558"] Hej vi är 2 trevliga killar på 22 år från Sundsvall och Östersund som tänkte flytta till Trondheim för att jobba. Vi har jobb fr.o.m 1 juni (minst 2 månader framöver), vi tränger vi boende under perioden 1 jun-15jun samt från aug/sep fram till jul. Alla tips på bra och billiga lägenheter så väll som inneboenden är av intresse. Eftersom vi är där för att i första hand dra in pengar och inte känner så mycke folk där ännu så har vi inget imot att jobba helger å nätter för att dra pengar ännu snabbare så känner ni till sånna jobb där man får jobba mycke med bra OB eller övertids tillägg let us know?! Surfa lungt å se upp för hajarna;P -Robert och Frank [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende å Beordrad övertid i T-heim?
Tillbaka
Topp