Boende Andermatt finnes!

Sisag AG

Medlem
Boende Andermatt finnes!
Tjenare.
Ja då var det strax dax för ytterligare en säsong i Andermatt, och boendet är bokat och klart.
Men det finns fortfarande plats kvar i lgh.
Så om du är sugen på en säsong i en liten by där inte festandet är prio 1, utan skidåkningen är det som gäller ! Så är detta nått för dig..

Lägenheten är bokad från 13 jan- 14 April (13veckor) och ligger på huvudgatan mitt i byn.
Ca 75 kvm fördelade på 3 våningar. 3 sovrum , 2 bad/wc mm

Och kostar ca 10 000Kr / person för hela denna tiden..

Så om du vill dela boende med 2 st Telisåkare och 2 st skidåkare denna vinter Så hör av dig ! Kan ju även nämna att vi 4 inte är bekanta sen tidigare utan de 3 andra har jag "lärt känna" här via Freeride..

Vi hörs// Eskil

Boende Andermatt finnes!
Tjena!
Jag och min bror planerar också att spendera vintern i Andermatt!
Vi hade tänkt att fixa något eget men att dela har ju också sin positiva sidor!!
Hur många platser har ni kvar?

Boende Andermatt finnes!
Hallå igen..

Lite uppdate till annonsen ovan !
Nu är vi 5 st som är klara, så nu finns det bara en plats kvar! Eventuellt 2 st ifall vi inte hittar någon mer ensam bummare !! Men tanken är att behålla den 7:e bädden för polare på besök mm..

Så om du känner för att göra en säsong i Andermatt och inte har några vänner som kan ta ledigt, eller helt enkelt inte insett hur jäkla kul det är..

Så hör av dig !!

Ha d gött...

Boende Andermatt finnes!
tja.. är en ensam skidåkare som inte riktigt bestämt mig för vart ja ska åka. andermatt låter ju synnerliggen interssant då ja älskar skidåkning. som om ni känner för att ta med er en lomma bo så så är det bara att höra av sig!!
mail: Hot_blue_cool@hotmail.com
// Adam

Boende Andermatt finnes!
Tjena,
låter nu iofs som att alla platser är tagna, men ifall någon drar sig ur eller liknande är vi två (en skidåkare och en snowboardåkare) från götet som är mycket sugna på andermatts puder. Så blir det platser över är det bara att höra av sig. emelie_soleil@hotmail.com
//emelie

Boende Andermatt finnes!
Finns det en plats kvar i lgt i vinter eller e den full?
Det låter spännande det där!
Mattias

Boende Andermatt finnes!
Hej Eskil!
det låter mycket intressant att dra ner dit en säsong. va i chx förra året så det rycker en del i skidtarmen måste jag säga. finns platsen kvar fortfarande? om så är fallet så hör gärna av dej!
/Axel

Boende Andermatt finnes!
Tjo!

Misstänker att det är rätt fullt i lägnenheten vid det här laget? Men tänkte höra hur det är på arbetsmarknaden i Andermatt. Har ni fixat jobb? jag kommer nämligen inte klara hela säsongen utan lite arbetande.. Är det möjligt att hitta ngt jobb om man söker nu eller kommer ner i januari? några tips isf?

//Gustav

Boende Andermatt finnes!
Jobb i Andermatt är inte det lättaste. Var där förra året och då fanns det inget. Problemet är ju att det inte finns några nattklubber eller nåt sånt som vi vanliga dödliga svenskar kan få. Finns ju jobb så klart men det är oftast i Restauranger i backen och vem vill ha dom? Hade en tjej kompis som har bott där nere som kom ner sent och fixade jobb men hon var skadad så hon var ganska nöjd iaf. Men du kan ju åka ner och prova iaf. Tyvärr så är det ganska så svårt att hitta boende oxå. Jag ska jobba där nere själv men det fixade jag redan förra säsongen så.

Boende Andermatt finnes!
Tjabba!
Är lägenheten full än? Annars skulle ja vara väldigt intresserad av å roffa åt mig den sista platsen :P

/Lars

Boende Andermatt finnes!
Ja folk har ju lite svårt för att bestämma sig,,så fortfarande finns det en plats ledig. Om det är någon som är sugen...

Boende Andermatt finnes!
Tjena hej! LÅter ungefär som vad jag letar efter. Jag tänkte åka iväg feb-mars plus kanske lite mer före och efter. Och andermatt är intressant. Vad är det för folk som åker? Själv har jag fyllt gubbe, men har ett ungt hjärta! Har dock inte så stor lust att åka med nåt gäng partajande 20 åringar! Åker bräda och skidor

Har ni fortfarande plats?

Boende Andermatt finnes!
Ni hao,

som vi sager har i kina. Nu kanske den sista platsen ar tagen men om inte sa ar jag valdigt intresserad. Har insett att jag ar en mkt rik man och hoppas klara mig fram till sasongens slut utan jobb o utan att svalta ihjal. I annat fall far jag val ta och jaga min mat. Har ju iaf liftkort da sa kan ju leva av skidakning Om det blir ngt aterbud eller om inte o nan kanner till en annan sangplats i andermatt far ni garna hora av er..

//Gustav

Boende Andermatt finnes!
Jaha då var alla platser i lgh upptagna !! Men lycka till i erat letande , och så kanske vi syns i bergen i vinter!!

Ha d gött...

Tillbaka
Topp