Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Boende åre under 18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simpo" data-source="post: 1026335" data-attributes="member: 123008"><p>Tja, jag och 3 polare tänkte åka till åre vid påsk men ingen av oss är 18 utan 16-17. Eftersom skistar vägrar hyra ut till oss även fast min pappa kommer bo på samma hotell men inte i samma rum så måste vi hyra av en privat person eller något. så jag undrar om någon vet någon som hyr ut eller om vi kan hyra på något annat sätt?</p><p></p><p>Det kan inte vara så jätte dyrt heller eftersom vi inte har så mycket cash.</p><p></p><p>Men skriv gärna om ni vet något, tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simpo, post: 1026335, member: 123008"] Tja, jag och 3 polare tänkte åka till åre vid påsk men ingen av oss är 18 utan 16-17. Eftersom skistar vägrar hyra ut till oss även fast min pappa kommer bo på samma hotell men inte i samma rum så måste vi hyra av en privat person eller något. så jag undrar om någon vet någon som hyr ut eller om vi kan hyra på något annat sätt? Det kan inte vara så jätte dyrt heller eftersom vi inte har så mycket cash. Men skriv gärna om ni vet något, tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Boende åre under 18
Tillbaka
Topp