Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende cham från den 6e
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robertcarlsson" data-source="post: 71265" data-attributes="member: 7125"><p>jag åker hem på lørdag </p><p>och morten -som jag bor hos- letar efter någon ny inneboende, en eller två personer får plats i denna etta, det ær nyrenoverat och han har dator och bredband.</p><p>det ligger fem kilometer utanfør chamonix, men bussaran stannar hær i les bosssons (dær det æven finns snowpark), och morten har bil som man får åka med...</p><p>hyran ær på 1000 e i månaden...</p><p>morten har tele 0622795871</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robertcarlsson, post: 71265, member: 7125"] jag åker hem på lørdag och morten -som jag bor hos- letar efter någon ny inneboende, en eller två personer får plats i denna etta, det ær nyrenoverat och han har dator och bredband. det ligger fem kilometer utanfør chamonix, men bussaran stannar hær i les bosssons (dær det æven finns snowpark), och morten har bil som man får åka med... hyran ær på 1000 e i månaden... morten har tele 0622795871 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende cham från den 6e
Tillbaka
Topp