Boende chamonix finnes

chrize

Ny medlem
Boende chamonix finnes
Tja! Jag o en kompis ska till chamonix o stanna dar typ hela sasongen. Jag har hittat en vandrarhem som ligger ganska nara chamonix sud dar det verkar som man helst ska bo. Det finns kok och duschar o ar ganska billigt...problemet som jag hoppas ska losa sig ar bara att vi behover tva till som kan bo med oss for det verkar bara finnas fyrapersons lagenheter. Vi ar forst o framst dar for skidakningen men det ar nog bast att resevera sig for sena natter oxa :)

Hor av er har eller pa min mail...

Christoffer
(linkoping)

Boende chamonix finnes
Tjenare!

Jag är intresserad!

Har dock begränsat med pengar :/ vad tar dom i hyra?

Låter gött iallfall!

Hör av dig!
(0730-455285)

Boende chamonix finnes
OBS tänk på att om ni bor på vandrarhem så kan ni inte låsa in era skidor,pjäxor. Och så kostar det pengar varje gång ni skall använda spisen i köket...
Och det är väldigt vanligt att man kan bli av med saker på vandrarhemen...

Boende chamonix finnes
Tjeena!!

jag heter amelie och jag är 20 år, jag och min kompis johanna är jättesugna på att åka ner till chamonix!!!! jag är från jönköping och johanna bor precis utanför linköping. det vore jättekul om du kunde höra av dig om du är intresserad av att höra mer om oss, min mail är marcobond@spray.se. vad ligger priserna på ungefär??
vi åker skidor och snowboard...och det där med sena nätter passar oss alldeles finfint!! :)

hörs snart då!!

kram Amelie

Tillbaka
Topp