Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Chamonix Nu till Nyår finns för 1-2 pers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 133296" data-attributes="member: 34055"><p>Som rubriken lyder så har jag ledigt boende i cham.</p><p>Det är möjligt att boendet kan fortsätta hela säsongen om alla trivs bra med varann.</p><p></p><p>Lägenheten är en 3:a på huvudgatan i chamonix. 70kvm</p><p>Som du/ni delar med 4-5 andra personer underteckand inkluderad.</p><p>Dom andra personerna är blandannat Oskarix och FFSuper.</p><p>Hyran ligger på 450 i månaden och betalas månadsvis i förskott vid inflyttning.</p><p>Tvättmaskin och diskmaskin samt dator med bredband finnes i lägenheten.</p><p></p><p>Kontakt tas lättas på min telefon.</p><p>Går lika bra att ringa på min svenska som min franska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 133296, member: 34055"] Som rubriken lyder så har jag ledigt boende i cham. Det är möjligt att boendet kan fortsätta hela säsongen om alla trivs bra med varann. Lägenheten är en 3:a på huvudgatan i chamonix. 70kvm Som du/ni delar med 4-5 andra personer underteckand inkluderad. Dom andra personerna är blandannat Oskarix och FFSuper. Hyran ligger på 450 i månaden och betalas månadsvis i förskott vid inflyttning. Tvättmaskin och diskmaskin samt dator med bredband finnes i lägenheten. Kontakt tas lättas på min telefon. Går lika bra att ringa på min svenska som min franska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Chamonix Nu till Nyår finns för 1-2 pers
Tillbaka
Topp