Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TheBean" data-source="post: 1079931" data-attributes="member: 149464"><p>Bon Jour!</p><p></p><p>Vi är två grabbar som har gjort 2 respektive 3 säsonger i Chamonix och tänkte åka ner ca feb-apr. Vi har några lägenheter på g men ingenting spikat ännu. Vi letar 2 eller 3 sköna personer att dela en lägenhet med som har skidåkning som högsta prioritet. Vi utlovar skönt häng och mycket humor. målet med säsongen är att åka så mycket skidor som möjligt och göra många turer. Skicka pm om det låter intressant! </p><p></p><p>//Thebean</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TheBean, post: 1079931, member: 149464"] Bon Jour! Vi är två grabbar som har gjort 2 respektive 3 säsonger i Chamonix och tänkte åka ner ca feb-apr. Vi har några lägenheter på g men ingenting spikat ännu. Vi letar 2 eller 3 sköna personer att dela en lägenhet med som har skidåkning som högsta prioritet. Vi utlovar skönt häng och mycket humor. målet med säsongen är att åka så mycket skidor som möjligt och göra många turer. Skicka pm om det låter intressant! //Thebean [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Chamonix
Tillbaka
Topp