Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per_Hjarpe" data-source="post: 56799" data-attributes="member: 34636"><p>Hej alla skidgalningar jag har en lägenhet i Chamonix som jag hyrut från 1:a December till 15 Januari. Därefter kommer jag att disponera lägenheten själv. Det finns fem sängplatser och hyran är på 2800kr per månad och per person + 100 kr i elkostnad per månad och per person. Depositionen är på 1000kr per person som ni naturligtvis får tillbaks när jag kommit ner och ser att lägenheten är ok. Lägenheten ligger vid Chamonix Sud som är centralt. Vill ni veta mera om lägenheten så är det bara att maila.</p><p></p><p>MvH</p><p>Pär Hjärpe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per_Hjarpe, post: 56799, member: 34636"] Hej alla skidgalningar jag har en lägenhet i Chamonix som jag hyrut från 1:a December till 15 Januari. Därefter kommer jag att disponera lägenheten själv. Det finns fem sängplatser och hyran är på 2800kr per månad och per person + 100 kr i elkostnad per månad och per person. Depositionen är på 1000kr per person som ni naturligtvis får tillbaks när jag kommit ner och ser att lägenheten är ok. Lägenheten ligger vid Chamonix Sud som är centralt. Vill ni veta mera om lägenheten så är det bara att maila. MvH Pär Hjärpe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Chamonix
Tillbaka
Topp