Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende: Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lavin-Anna" data-source="post: 61046" data-attributes="member: 27740"><p>Hej valpen!</p><p>Även jag är intresserad om du tar tag i boendeordnandet! Sist jag var nere bodde vi mellan 3 och 8 personer på 20 kvadrat, så det behöver inte alls bli dyrt om man bara tycker om att umgås!... Trubadur, blockflöjt och.. jag får ta med stämbanden! Vi kanske kan försörja oss som gatumusikanter! Spelar du kongas så är det ju kirrat!</p><p>Hör gärna av dig till mig med!</p><p></p><p>/Anna</p><p>annagrimfors@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lavin-Anna, post: 61046, member: 27740"] Hej valpen! Även jag är intresserad om du tar tag i boendeordnandet! Sist jag var nere bodde vi mellan 3 och 8 personer på 20 kvadrat, så det behöver inte alls bli dyrt om man bara tycker om att umgås!... Trubadur, blockflöjt och.. jag får ta med stämbanden! Vi kanske kan försörja oss som gatumusikanter! Spelar du kongas så är det ju kirrat! Hör gärna av dig till mig med! /Anna annagrimfors@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende: Chamonix
Tillbaka
Topp