Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frest" data-source="post: 562825" data-attributes="member: 96982"><p>Chamonix är ett rätt populärt ställe att åka till, funderar på att åka ner och göra en säsong där. Har varit där en gång förut och då fixade vi lägenhet genom <a href="http://www.franceloc.com" target="_blank">http://www.franceloc.com</a></p><p>Bodde då i Chamonix Sud vilket var riktigt fint och nära till bussen.</p><p></p><p>Hör gärna av er om ni hitter nått intressant då även jag funderar på att åka ner.</p><p></p><p>Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frest, post: 562825, member: 96982"] Chamonix är ett rätt populärt ställe att åka till, funderar på att åka ner och göra en säsong där. Har varit där en gång förut och då fixade vi lägenhet genom [URL]http://www.franceloc.com[/URL] Bodde då i Chamonix Sud vilket var riktigt fint och nära till bussen. Hör gärna av er om ni hitter nått intressant då även jag funderar på att åka ner. Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Chamonix?
Tillbaka
Topp