Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende eller skibumkompisar i St Anton sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rasmus123" data-source="post: 574807" data-attributes="member: 97864"><p>Tja</p><p></p><p>Jag har också planerat att dra ner till St. Anton nån gång i slutet av november. Typ nån vecka innan liftarna öppnar. Jag är 19 år och detta är min första säsong. gillar precis som du puder och park och klassar mig själv att åka på en avancerad nivå och även jag är inte så grym på park men också tänkt att ändra på det. Men jag är också ute efter lite folk att dela boende med och kanske även samåka med om möjligheter finns. Är ute efter kul skidåkning, festa och träffa nytt kul folk. </p><p></p><p>Mail: r.enhorning@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rasmus123, post: 574807, member: 97864"] Tja Jag har också planerat att dra ner till St. Anton nån gång i slutet av november. Typ nån vecka innan liftarna öppnar. Jag är 19 år och detta är min första säsong. gillar precis som du puder och park och klassar mig själv att åka på en avancerad nivå och även jag är inte så grym på park men också tänkt att ändra på det. Men jag är också ute efter lite folk att dela boende med och kanske även samåka med om möjligheter finns. Är ute efter kul skidåkning, festa och träffa nytt kul folk. Mail: r.enhorning@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende eller skibumkompisar i St Anton sökes!
Tillbaka
Topp