Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Engelberg (22/23)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oliviasvonni" data-source="post: 1266516" data-attributes="member: 134650"><p>Hallå där!</p><p>Jag och min polare ska spendera vintersäsongen i Engelberg och har fixat en lägenhet för 4 personer med start 1 december till 30 april.</p><p>För tillfället har vi platser som vi gärna tillsätter med två sköna personer.</p><p>Det är två sovrum vilket betyder att du kommer få dela rum med förhoppningsvis en annan skön böna.</p><p>Både jag och Elly kommer jobba i Engelberg och kommer mest troligt spendera dom lediga timmarna med skidor under fötterna.</p><p>Vi har båda erfarenhet av säsongsboende sen tidigare, för övrigt är vi väldigt härliga personer som är fantastiska att bo med.</p><p>Så skriv gärna nån rad om vem du är så kanske vi kan lösa nå bra i vinter.</p><p>Hoppas vi hörs!</p><p></p><p>Cheers,</p><p>Olivia Svonni & Elly Olsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oliviasvonni, post: 1266516, member: 134650"] Hallå där! Jag och min polare ska spendera vintersäsongen i Engelberg och har fixat en lägenhet för 4 personer med start 1 december till 30 april. För tillfället har vi platser som vi gärna tillsätter med två sköna personer. Det är två sovrum vilket betyder att du kommer få dela rum med förhoppningsvis en annan skön böna. Både jag och Elly kommer jobba i Engelberg och kommer mest troligt spendera dom lediga timmarna med skidor under fötterna. Vi har båda erfarenhet av säsongsboende sen tidigare, för övrigt är vi väldigt härliga personer som är fantastiska att bo med. Så skriv gärna nån rad om vem du är så kanske vi kan lösa nå bra i vinter. Hoppas vi hörs! Cheers, Olivia Svonni & Elly Olsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Engelberg (22/23)
Tillbaka
Topp