Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chubby" data-source="post: 121992" data-attributes="member: 12546"><p>Ja som tbnordahl säger kommer det bli problem i vinter. Det hotell som alla säsongare bott pà kommer att behöva rivas, de hade tänkt att riva det om nàgot àr ändà men nu när det har förstörts sà pass mycket lönar det sig inte att renovera sà det river det.</p><p>Utan det är det mycket svàrt att hitta boende, nästan omöjligt för det finns nästan inga lägenheter som hyrs ut till säsongare sà jag skulle nog lägga min energi pà nàgot annat tex. Andermatt. Otroligt bra berg med sjuka möjligheter, trevliga barer och mycket billigare än Engelberg, kommer bli dyrare nu efter det som hänt ocksà.</p><p>Chubby</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chubby, post: 121992, member: 12546"] Ja som tbnordahl säger kommer det bli problem i vinter. Det hotell som alla säsongare bott pà kommer att behöva rivas, de hade tänkt att riva det om nàgot àr ändà men nu när det har förstörts sà pass mycket lönar det sig inte att renovera sà det river det. Utan det är det mycket svàrt att hitta boende, nästan omöjligt för det finns nästan inga lägenheter som hyrs ut till säsongare sà jag skulle nog lägga min energi pà nàgot annat tex. Andermatt. Otroligt bra berg med sjuka möjligheter, trevliga barer och mycket billigare än Engelberg, kommer bli dyrare nu efter det som hänt ocksà. Chubby [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Engelberg
Tillbaka
Topp