Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 121997"><p>Har regnat så dom är isolerade i Engelberg. Fick mail från Belleveu härom dagen.. Dom vet inte ens om dom kan ta nåt boende pga att det är vatten skadat nu efter regnet. Men prelimnära priset på ett rum för en person inklusive allt låg på ca: 683 frass och för två på ca 583(ta det gånger sex så får du det i svenska kr). Och dom priserna gällde om du bokade minst tre månaders boende... Illa illa var billigare för. Och mat priserna har oxå gått upp fick jag höra av folk som bor därnere och kommer förmodligen stanna där pga av fördyrade transport kostnader upp på berget. Vägen har ju rasat som synes. Så det är tåg som gäller nu. Vet inte om dom hinner fixa vägen upp heller. Om dom inte gör det så blir det inte så kul att ha bil där nere. Sen så hade det tydligen varit mer problem men återkommer med mer info när jag har hört mer...</p><p></p><p>Hasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 121997"] Har regnat så dom är isolerade i Engelberg. Fick mail från Belleveu härom dagen.. Dom vet inte ens om dom kan ta nåt boende pga att det är vatten skadat nu efter regnet. Men prelimnära priset på ett rum för en person inklusive allt låg på ca: 683 frass och för två på ca 583(ta det gånger sex så får du det i svenska kr). Och dom priserna gällde om du bokade minst tre månaders boende... Illa illa var billigare för. Och mat priserna har oxå gått upp fick jag höra av folk som bor därnere och kommer förmodligen stanna där pga av fördyrade transport kostnader upp på berget. Vägen har ju rasat som synes. Så det är tåg som gäller nu. Vet inte om dom hinner fixa vägen upp heller. Om dom inte gör det så blir det inte så kul att ha bil där nere. Sen så hade det tydligen varit mer problem men återkommer med mer info när jag har hört mer... Hasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Engelberg
Tillbaka
Topp