Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende feb-april i bad gastain eller st.anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonathan-H" data-source="post: 385306" data-attributes="member: 76241"><p>Tjabba, kan hända att vi har en sovplats ledig, dock blir det soffa eller extra madrass/säng som gäller då. Bor två grabbar och två tjejer 15 min från centrum i st-anton. Vi drar ner nu på tisdag och ska stanna säsongen ut. hör av dig om du är intresserad, jonathan_hilborn@hotmail.com</p><p>Måste bara höra med hyresvärden huruvida vi kan ta in en till dock är lägenheten ganska stor så det finns nog plats.</p><p>hörs </p><p>/Jonathan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonathan-H, post: 385306, member: 76241"] Tjabba, kan hända att vi har en sovplats ledig, dock blir det soffa eller extra madrass/säng som gäller då. Bor två grabbar och två tjejer 15 min från centrum i st-anton. Vi drar ner nu på tisdag och ska stanna säsongen ut. hör av dig om du är intresserad, jonathan_hilborn@hotmail.com Måste bara höra med hyresvärden huruvida vi kan ta in en till dock är lägenheten ganska stor så det finns nog plats. hörs /Jonathan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende feb-april i bad gastain eller st.anton
Tillbaka
Topp