Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Feb-april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikbrom" data-source="post: 62313" data-attributes="member: 32761"><p>Tjah!</p><p></p><p>Söker någon/några att dela boende med.</p><p>Boendet är förhoppningsvis redan fixat av er och en plats väntar på en skön karjävel som älskar skidåkning framför mängder av festande. Vilket absolut inte utesluter en öl. (eller två <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Jag åker förhoppningsvis ner i slutet på januari/början på februari.</p><p></p><p>Så missa inte chansen nu... för det vill inte jag göra</p><p></p><p>Tacksam för svar via mail, gb inlägg etc etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikbrom, post: 62313, member: 32761"] Tjah! Söker någon/några att dela boende med. Boendet är förhoppningsvis redan fixat av er och en plats väntar på en skön karjävel som älskar skidåkning framför mängder av festande. Vilket absolut inte utesluter en öl. (eller två ;) Jag åker förhoppningsvis ner i slutet på januari/början på februari. Så missa inte chansen nu... för det vill inte jag göra Tacksam för svar via mail, gb inlägg etc etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Feb-april
Tillbaka
Topp