Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Februari och framåt nere i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mackke" data-source="post: 577265" data-attributes="member: 62701"><p>Tja alla glada!</p><p></p><p>Nu när vintern närmar sig så ökar skidsuget för varje dag som går! Har därför beslutat mig för att jag ska ladda ner till alperna någon gång i februari och köra säsongen ut. Kan tyvärr inte sticka ner innan.</p><p></p><p>Eftersom jag tänkt dra ner så pass sent så känns det som att det kommer va jävligt svårt att hitta något eget boende. Därför tänker jag höra med er som redan har en lägenhet/stuga/hus om ni har en plats över till en glad och rapp 19årig kille från stockholm under slutet av säsongen. Jag älskar att åka över hela berget men puder går väl nästan alltid först <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />. Nån polare som kanske inte pallar hela säsongen eller om något annat inträffar. Självklart finns det intresse för att ta över dennes liftkort osv osv. </p><p>Orterna som jag känner störst sug efter idagsläget är Cham, St anton, Valtho, Valdi, Verbier, Zermatt och Serre chevalier men jag är självklart öppen för alla förslag!</p><p></p><p>Så är ni ett skönt gäng men behöver fylla ut er lya de sista månaderna så är jag klart intresserad!</p><p></p><p>Hoppas att alla får en grym säsong med massa sol och puder! =)</p><p></p><p>MVH Marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mackke, post: 577265, member: 62701"] Tja alla glada! Nu när vintern närmar sig så ökar skidsuget för varje dag som går! Har därför beslutat mig för att jag ska ladda ner till alperna någon gång i februari och köra säsongen ut. Kan tyvärr inte sticka ner innan. Eftersom jag tänkt dra ner så pass sent så känns det som att det kommer va jävligt svårt att hitta något eget boende. Därför tänker jag höra med er som redan har en lägenhet/stuga/hus om ni har en plats över till en glad och rapp 19årig kille från stockholm under slutet av säsongen. Jag älskar att åka över hela berget men puder går väl nästan alltid först ;). Nån polare som kanske inte pallar hela säsongen eller om något annat inträffar. Självklart finns det intresse för att ta över dennes liftkort osv osv. Orterna som jag känner störst sug efter idagsläget är Cham, St anton, Valtho, Valdi, Verbier, Zermatt och Serre chevalier men jag är självklart öppen för alla förslag! Så är ni ett skönt gäng men behöver fylla ut er lya de sista månaderna så är jag klart intresserad! Hoppas att alla får en grym säsong med massa sol och puder! =) MVH Marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Februari och framåt nere i alperna
Tillbaka
Topp