Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende februari och framåt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arvidlisa" data-source="post: 997471" data-attributes="member: 138454"><p>Hej Johanna! </p><p>Vi kom som sagt ner till Österrike igår och har för närvarande lite lösa trådar både i Ischgl och St Anton men inget ordnat än. Hör av dig när du ska komma ner så kan vi se om vi kan få till ngt! Annars hur som helst kul att träffa lite svenskar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Min mail arvidsson.lisa@icloud.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arvidlisa, post: 997471, member: 138454"] Hej Johanna! Vi kom som sagt ner till Österrike igår och har för närvarande lite lösa trådar både i Ischgl och St Anton men inget ordnat än. Hör av dig när du ska komma ner så kan vi se om vi kan få till ngt! Annars hur som helst kul att träffa lite svenskar :) Min mail arvidsson.lisa@icloud.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende februari och framåt
Tillbaka
Topp