Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende finnes i Cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="helmer_hardass" data-source="post: 90915" data-attributes="member: 13205"><p>Hallå ja.</p><p></p><p>Nu är det så lyckligt/olyckligt att vi har en plats kvar i vår lgh i underbara Cham Sud/Suède. Det är en lgh med Sud standard, 6 bäddar,TV, Xbox, stereo, kök osv. Hyran ligger på ca 2800kr/mån. </p><p></p><p>Vi som redan är inbokade har samtliga gjort säsong tidigare och kommer alla jobba på the only place to be in the ghetto, South Bar. För att kunna slå sig in i vår lgh krävs att du ska ha en snopp, klara en hård jargong, sena nätter, tidiga mornar, dålig luft och vara jävligt jibb.</p><p></p><p>Skämt å sido. Maila mig eller skriv i min gb varför du ska få äran att bo med oss.</p><p></p><p>Mvh/ helmer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="helmer_hardass, post: 90915, member: 13205"] Hallå ja. Nu är det så lyckligt/olyckligt att vi har en plats kvar i vår lgh i underbara Cham Sud/Suède. Det är en lgh med Sud standard, 6 bäddar,TV, Xbox, stereo, kök osv. Hyran ligger på ca 2800kr/mån. Vi som redan är inbokade har samtliga gjort säsong tidigare och kommer alla jobba på the only place to be in the ghetto, South Bar. För att kunna slå sig in i vår lgh krävs att du ska ha en snopp, klara en hård jargong, sena nätter, tidiga mornar, dålig luft och vara jävligt jibb. Skämt å sido. Maila mig eller skriv i min gb varför du ska få äran att bo med oss. Mvh/ helmer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende finnes i Cham
Tillbaka
Topp