Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende finns i Cham
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christine_la" data-source="post: 88911" data-attributes="member: 44700"><p>hej!</p><p></p><p>vi är två stycken 19 åringar från sthlm som planerar att åka till chamonix i januari och håller just nu på att leta boende och även några att dela med..vi är alltså mycket intresserade av att dela lägenhet med er! vi kommer att försöka jobba och åka så mycket skidor som möjligt och ser fram emot en härlig tid.. Vore super bra om ni hörde av er !! </p><p></p><p>/Christine</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christine_la, post: 88911, member: 44700"] hej! vi är två stycken 19 åringar från sthlm som planerar att åka till chamonix i januari och håller just nu på att leta boende och även några att dela med..vi är alltså mycket intresserade av att dela lägenhet med er! vi kommer att försöka jobba och åka så mycket skidor som möjligt och ser fram emot en härlig tid.. Vore super bra om ni hörde av er !! /Christine [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende finns i Cham
Tillbaka
Topp