Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
boende finns i fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MariaEhnhage" data-source="post: 93419" data-attributes="member: 34912"><p>soker du boende i fernie for sasongen??</p><p>en kallarvaning med 2 sovrum finns att hyra i downtown fernie, tio minuters bilresa fran fernie skidomrade. en queen size sang, en dubbel sang, tv, vardagsrum med biljardbord, badrum, tvattmaskin, egen kyl, delat kok med agarna av huset (ett par i 50-arsaldern, mycket trevliga, som bor pa ovanvaningen). rent, tyst hus. nara till shopping, simhall, bibliotek, buss till skidomradet (om ni inte har bil gar det alldeles utmarkt att lifta, det ar vad det flesta gor).</p><p>hyra 600 CAD per person per manad.</p><p>intresserad? hor av dej antingen till agaren av huset pa</p><p>philomenalafortune@hotmail.com eller</p><p>philo.l@telus.net</p><p></p><p>eller till mej (bodde dar forra aret) om du har fragor pa</p><p>maria_ehnhage@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MariaEhnhage, post: 93419, member: 34912"] soker du boende i fernie for sasongen?? en kallarvaning med 2 sovrum finns att hyra i downtown fernie, tio minuters bilresa fran fernie skidomrade. en queen size sang, en dubbel sang, tv, vardagsrum med biljardbord, badrum, tvattmaskin, egen kyl, delat kok med agarna av huset (ett par i 50-arsaldern, mycket trevliga, som bor pa ovanvaningen). rent, tyst hus. nara till shopping, simhall, bibliotek, buss till skidomradet (om ni inte har bil gar det alldeles utmarkt att lifta, det ar vad det flesta gor). hyra 600 CAD per person per manad. intresserad? hor av dej antingen till agaren av huset pa philomenalafortune@hotmail.com eller philo.l@telus.net eller till mej (bodde dar forra aret) om du har fragor pa maria_ehnhage@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
boende finns i fernie
Tillbaka
Topp