boende finns

boende finns
ok...det du säger låter hur fräscht som helst! vad är det som gäller? är det din privata lya eller hyr du? hur många har du plats för, jag är ensam.
ska du ta ngt jobb, eller sparar du nu,hasar du lagg eller bräda?
jag åker lagg, new school.
hör gärna av dig om det finns platser kvar?
jag tänkte komma ner i slutet på nov, början på dec!

you can´t hurt yourself in the air! /
danne

boende finns
tjenis
jag och en polare ska ner till S.C. i vinter.
han åker bräda medans jag kör mest skidor.
vi kommer från falun och är 19 år båda två.
undrar om du har plats för två stycken pojkar till.
hur många är x antal?
hadetbra.
Claes

boende finns
Låter superbra! Vi e två stockholmsgrabbar som åker skidor och
gärna tillbringar några månader i S E från slutet av november, typ.
Vad är det som gäller, priser har du platser kvar?? Ett problem: en
av oss rycker in i början av mars och måste då åka hem.
Hör gärna av dig!!
/nisse
stockamolla@hotmail.com

boende finns
Tjenare!

Vi är två killar på 25 år från Stockholm som tänkte dra ner i slutet av januari och stanna säsongen ut. Vi åker bräda båda två och det vore grymt om man kunde hitta någon/några att dela boende med.

Hör av dig!
/Linus

boende finns
Tjenis,
jag kommer att åka till Serre minst 4v denna säsong. En golvplats eller lyxen med en säng skulle vara toppen. Jag kommer troligen att ha bil med mig. Var där 3v förra säsongen, grymt bra. Liftkortet gäller 4 orter runt omkring, bäst efter Serre är Sestriere där inte många fattar var snön ligger och skogen är minst lika bra som i Serre. kan området hyfsat och guidar/åker gärna tillsammans. Kan jag få en boplats så maila gärna.
MedHållnaTummar
PS Hur har du fixat denna lya? DS

boende finns
hehe...

har ni kollat datum när jag postade orginalet?? det gällde för förra säsongen.. =)

Har inte varit här sen dess... men nu börjar det ju bli aktuellt för nästa säsong...

Så om det är nån är interesserad av att åka bil nånstans (gärna lite bilkunnig så du kan laga bilen när den går sönder... =)

hör av er...
studer@c4.com

platsen som B.A. är fortfarande ledig...

Tillbaka
Topp