Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fridmar" data-source="post: 387839" data-attributes="member: 55792"><p>Vi är 3 st lättsamma och okomplicerade killar på 20 år från kinna som gör första säsongen i St Anton.</p><p>Vi är 2 skidåkare & en brädåkare (ska lära sig skidor).</p><p></p><p>Vi har som sagt 2 platser kvar i en mkt fin 80kvm stor lägenhet i st jakob. 3-4 km utanför centrala st anton.</p><p>Lägenheten har 3 sovrum varav 2 rum med dubbelsäng.</p><p>Vi vill nu fylla ett av dubbelrummen men 2 lättsamma personer. Vi söker folk som inte bara är här för att festa utan även prioriterar skidåkningen och som även tänker stanna säsongen ut. Killar eller tjejer spelar ingen roll.</p><p>Utöver rummen finns ett stort fullutrustat kök, dusch/WC, 2 balkonger, kabel-TV, tillgång till internet, tvättmaskin & torktumlare, Skidförvaring.</p><p></p><p>Svara på tråden så hör vi av oss till de som verkar intressanta. </p><p>Ha det gött / Martin, Jens Peter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fridmar, post: 387839, member: 55792"] Vi är 3 st lättsamma och okomplicerade killar på 20 år från kinna som gör första säsongen i St Anton. Vi är 2 skidåkare & en brädåkare (ska lära sig skidor). Vi har som sagt 2 platser kvar i en mkt fin 80kvm stor lägenhet i st jakob. 3-4 km utanför centrala st anton. Lägenheten har 3 sovrum varav 2 rum med dubbelsäng. Vi vill nu fylla ett av dubbelrummen men 2 lättsamma personer. Vi söker folk som inte bara är här för att festa utan även prioriterar skidåkningen och som även tänker stanna säsongen ut. Killar eller tjejer spelar ingen roll. Utöver rummen finns ett stort fullutrustat kök, dusch/WC, 2 balkonger, kabel-TV, tillgång till internet, tvättmaskin & torktumlare, Skidförvaring. Svara på tråden så hör vi av oss till de som verkar intressanta. Ha det gött / Martin, Jens Peter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Tillbaka
Topp