Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skiistaa" data-source="post: 387995" data-attributes="member: 79602"><p>Hej på er! Jag kom just hem från en höst i USA och surfade in här för att fundera över om en säsong i St anton är livets mening. Och jo, när jag hittade erat inlägg här så verkar det ju som menat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Jag heter Magnus, är 22, ägnar gärna min fritid och tid till musik. Jag hoppas jag är en sån som är bra att bo med i kollektiv. Känner att jag ger upp ambitionen att berätta vem jag är här och nu. Ring mig istället. Jag antar ni vill veta lite om vem jag är innan ni bestämmer något och jag har ett par frågor också. Om det blir aktuellt kan jag kanske komma och träffa er så vi får ses på riktigt. Hör av er!</p><p></p><p>Magnus</p><p></p><p>0739 193759</p><p>interice@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skiistaa, post: 387995, member: 79602"] Hej på er! Jag kom just hem från en höst i USA och surfade in här för att fundera över om en säsong i St anton är livets mening. Och jo, när jag hittade erat inlägg här så verkar det ju som menat ;) Jag heter Magnus, är 22, ägnar gärna min fritid och tid till musik. Jag hoppas jag är en sån som är bra att bo med i kollektiv. Känner att jag ger upp ambitionen att berätta vem jag är här och nu. Ring mig istället. Jag antar ni vill veta lite om vem jag är innan ni bestämmer något och jag har ett par frågor också. Om det blir aktuellt kan jag kanske komma och träffa er så vi får ses på riktigt. Hör av er! Magnus 0739 193759 interice@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Tillbaka
Topp