Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Swanstream" data-source="post: 388035" data-attributes="member: 76917"><p>Tjena!</p><p>En glad o halvflummig 20 årig tjej från Trollhättan. Är inne på att göra min andra vintersäsong. Jag va i italienska alperna förra vintern. Jobbade då som bartender på nätterna o va uppe hela dagarna med min bräda. Skidor va det ett bra tag sen jag stod på. Har tänkte mig att kunna jobba lite under säsongen så man inte går minus för mycket och självklart åka åka åka! Är inte där för festandet även om de funkar emellanåt det med. Jag är hemma i Sverige nu, har varit det hela hösten och innan det bodde jag några månader i Spanien, sen Italien och på sist på Kreta. Har alltså gjort på vinter- och sommarsäsong, men vintersäsong var helt klart bäst! Nu har jag alltså tänkt mig iväg igen till snön. Jobbar som högstadievikarie och bartender här hemma. (Hoppas det inte drog ner nu bara för att jag skrev att jag jobbar som lärare...) <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Jag tyckert faktiskt om det även om uppkäftiga fjortonåringar kan vara lite jobbiga emellanåt.</p><p></p><p>Hoppas ni fastnade för något o hör av er! jonnasvanstorm@hotmail.com eller 0737263297</p><p></p><p>Jonna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Swanstream, post: 388035, member: 76917"] Tjena! En glad o halvflummig 20 årig tjej från Trollhättan. Är inne på att göra min andra vintersäsong. Jag va i italienska alperna förra vintern. Jobbade då som bartender på nätterna o va uppe hela dagarna med min bräda. Skidor va det ett bra tag sen jag stod på. Har tänkte mig att kunna jobba lite under säsongen så man inte går minus för mycket och självklart åka åka åka! Är inte där för festandet även om de funkar emellanåt det med. Jag är hemma i Sverige nu, har varit det hela hösten och innan det bodde jag några månader i Spanien, sen Italien och på sist på Kreta. Har alltså gjort på vinter- och sommarsäsong, men vintersäsong var helt klart bäst! Nu har jag alltså tänkt mig iväg igen till snön. Jobbar som högstadievikarie och bartender här hemma. (Hoppas det inte drog ner nu bara för att jag skrev att jag jobbar som lärare...) ;) Jag tyckert faktiskt om det även om uppkäftiga fjortonåringar kan vara lite jobbiga emellanåt. Hoppas ni fastnade för något o hör av er! jonnasvanstorm@hotmail.com eller 0737263297 Jonna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Tillbaka
Topp