Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pontass" data-source="post: 389333" data-attributes="member: 53611"><p>Hej jag är en kille på 20år från borås som är grymt sugen på att ta en plats i eran lägenhet. Hade boende i st jakob men det hade blivit något missförstånd fick jag reda på i dag så just nu har jag inget boende. Har plats i en bil ner till st jakob på onsdag, så det hade vart kanon om jag hade ett boende när jag kommer ner så man slipper leta.</p><p>hade vart shysst om ni hörde av er snarast !!! </p><p>Tack på förhand Pontus Jacobsón </p><p></p><p>0708384664</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pontass, post: 389333, member: 53611"] Hej jag är en kille på 20år från borås som är grymt sugen på att ta en plats i eran lägenhet. Hade boende i st jakob men det hade blivit något missförstånd fick jag reda på i dag så just nu har jag inget boende. Har plats i en bil ner till st jakob på onsdag, så det hade vart kanon om jag hade ett boende när jag kommer ner så man slipper leta. hade vart shysst om ni hörde av er snarast !!! Tack på förhand Pontus Jacobsón 0708384664 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende för 2 i st Anton!
Tillbaka
Topp